DIY:Bardak altlığı yapımı

Herkese Merhabalar!
Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün birlikte pratik bir bardak altlığı yapacağız.
Ben bu bardak altlığını instagramda,youtube da ve pinterest de çok fazla yapılışını gördüm kendim de yapmak istedim.Yaparken de fotoğraflamaya çalıştım.Belki sizlerde evlerinizde böyle şeyler yapmayı seviyorsunuzdur size de bir fikir olur diye düşündüm.

-Malzemeler-
  • Tahta çubuklar(Bunlar dondurma çubukları olabilir yada benim gibi tahta karıştırıcılar olabilir)
  • Silikon Tabancası
  • Makas
  • Boyamak isterseniz de herhangi bir boya


-Yapılışı-
  • İlk olarak çubukların uçlarındaki oval kısımları kestim ben dümdüz olsun istedim çünkü. Siz isterseniz kesmeye bilirsiniz
  • Daha sonrada benim tahta parçalarım çok ince olduğu için onları üst üste 4 tanesini silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım.Çünkü bunlar bardak altlığımın alt kısmını oluşturacağı için yüksek olmaları gerekiyor.

  • Üzerine koyacağım çubukları da 2 tanesini birleştirdim.
  • Izgara şeklinde dizdim ve yapıştırdım.Çok düzgün olmadı benimki ama daha düzgün yapılabilir.

  • Tahta bir görünüm istemedim ben bu yüzden de altın sarısına boyadım.
  • VE SON HALİİ...


Umarım yazımı beğenmişsinizdir.Eğer hala blogumu takip etmiyorsanız yan taraftan takip etmeyi unutmayın.
Yazmamı istediğiniz ve merak ettiğiniz şeyleri aşağıya yorum kısmına yazabilirsiniz.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)





DIY:Bardak altlığı yapımı DIY:Bardak altlığı yapımı Reviewed by sena yılmaz on Mart 02, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara