Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma


Selaaam✋

Nasılsınız 💜 Umarım hepiniz sağlıklısınızdır iyisinizdir.

Biraz buralardan uzak kaldım biliyorum ama en kısa sürede son derece aktif bir şekilde geri geliyorum inşallah.

Dizi sezonu yavaş yavaş başladı biliyorsunuz ki. 

Bu sezon oldukça iddaalı diziler var. (Bunlarla ilgili güzel yazılar gelecek :)) Yasak elma dizisi de son derece başlaması beklenen bir diziydi. 

Bende hemen sezonun ilk bölümde hangi kıyafetler nerelerden  giyilmiş biraz sizin için araştırdım.

Hadi hep beraber göz atalım 😍


Zehra
Elbisesi:Spazio
Fiyatı:579₺

Yıldız
Elbise:Züleyha Kuru
Takılar:TOPHILLS


Yıldız
Elbise:Meltem Özbek
Fiyatı:2750₺



Yıldız
Takım:Say
Ceket fiyatı:549₺
Pantolon fiyatı:399₺
Çanta:Amanda Medrado


Yıldız 
Elbise:Atölye N°6
Fiyatı:550₺ 


Şahika
Elbise:Bianco E Nero
Fiyatı:575₺


Ender 
Elbise:Ju İstanbul
Fiyatı:2900₺


Yıldız
Elbise:Modalogy
Fiyatı:600₺


Ender
Elbise:Fidan Şimşek

Harika bir sezon bizi bekliyor bence.
Biraz bölümler çoğalsın hep birlikte yine hangi markalardan giyinmişler inceleriz.

Hepinize sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler diliyorum.
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere.
💕



Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Reviewed by Sena YILMAZ on Eylül 09, 2020 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara