Sena'nın Mutfağı | Fırında Tavuk ve Patates


Herkese Merhabalar!

Çok pratik ve kolay bir tarifle karşınızdayım :)
Eminim hepiniz evinizde sürekli yapıyorsunuzdur ama birde benden pratik bir tarif olsun istedim.

Yapılışı

Fırın tepsiniz ne kadar patates alır tam bilemediğim için ve patateslerin boyutları birbirlerinden farklı olduğu için bir malzeme listesi yazmıyorum. ( Bu tarifte her şey göz kararı :)) )
İlk olarak patateslerimizi soyuyoruz ve yuvarlak halkalar şeklinde kesip üzerine tuz atıp karıştırıyoruz.



Patateslerimizi fırın tepsisine diziyoruz.


Ben tavuğun pirzola kısmını kullandım ama siz hangi kısmını kullanmak isterseniz orasını kullanabilirsiniz. Ve ben üzerine Knorr'un tavuk çeşnisini kullandım. Ben çok beğenerek ve kullanıyorum. Eğer denemediyseniz mutlaka deneyin. Hatta patates çeşnisi de var.



Fırında 1 saat kadar piştikten sonra yemeğimiz hazır.


Bence tam anlamıyla bir kurtarıcı yemek. Hemen çabucak hazırlanıp pişiyor ve fırında piştiği içinde bence çok sağlıklı.

Eğer yazmamı istediğiniz bir yazı varsa yorumlarda buluşalım.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere !


Sena'nın Mutfağı | Fırında Tavuk ve Patates Sena'nın Mutfağı | Fırında Tavuk ve Patates Reviewed by sena yılmaz on Haziran 19, 2019 Rating: 5

3 yorum:

  1. Nefis olmuş canım eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Fırında patatesli tavuğa bayılırım. ben sosumu kendim yapıyorum. Salçalı ayrı bir güzel oluyor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara