REVIEW:Nivea-Arındırıcı Temizleme Maskesi

Merhabalaar!
Geçen hafta sağ üst köşede başlattığım anketin sonucu makyaj çıkınca bu haftaki yazımın konusu makyaj oldu.Bundan sonra her hafta sağ üst köşede bir anket başlatacağım sizlerde anketi katılırsanız sevinirim.Neyse daha fazla uzatmadan konumuza geri dönelim.
Bugün size beğendiğim bir maskeden bahsedeceğim.


Bu maskeyi muhakkak görmüşsünüzdür diye düşünüyorum.2 kullanımlık bir maske.
Ürünün bize vaad ettikleri;
*Cildin yağ fazlasını giderir.
*Parlamayı azaltır ve uzun süre önler
*Cildi temizler.

Kullanım şekli;
Jel maskeyi alıp yüzünüze eşit bir şekilde uyguluyorsunuz.
15-20 dk bekletiyorsunuz.
Dıştan içeriye doğru soymaya başlıyorsunuz.
Yüzünüzü ılık suyla yıkıyorsunuz.


Benim cildim karma cilt.T bölgemdeki yağlanmadan şikayetçiyim.Maskeyi kullandığım zaman t bölgemi matlaştırdı.Daha temiz bir görüm de verdi.
Bende herhangi bir sivilce veya irritasyona neden olmadı.(Tabi sizin cildinizde olur mu olmaz mı bilemiyorum.Çünkü herkesin cilt tipi farklı.)
Soyulabilen bir maske olduğu için ayrı bir sevdim.Soyulabilen maskelerde üstteki ölü deri tabakasının da soyuluyormuş hissi verdiği için olabilir.
Bence başarılı bir maske.Vaad ettiklerini yerine getirdiğini düşünüyorum.
Fiyatı :7.50 Tl sanırım

Sizde eğer bu maskeyi kullandıysanız aşağıda yorum kısmında okumak istiyorum.
Yan  taraftan anketime katılmayı unutmayın.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!





REVIEW:Nivea-Arındırıcı Temizleme Maskesi REVIEW:Nivea-Arındırıcı Temizleme Maskesi Reviewed by sena yılmaz on Mart 14, 2017 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara