REVIEW:Farmasi-Tea Tree Balm

Herkese Merhabalar!
Bugün bir inceleme yazısıyla karşınızdayım.
Farmasi markasını artık çoğumuz tanıyoruz.İnstagramdan bloglardan falan.
Bende bugün size Farmasi Tea Tree Cilt Bakım Serisinden Tea Tree Balm yorumlayacağım.


Minicik bir kutusu var.15ml.Ama faydaları büyük.
Ambalajını sevdim ben.Teneke kutuda olması bence güzel.

Çay ağacı yağı bir çok markada kullanılıyor,benim pek ilgimi çekmediği için böylesi bir yağ içeren bir bakım ürününü ilk kez kullanıyorum.
Çay ağacının antiseptik özelliği ile nemlendirme özelliğinin bir araya geldiği bir ürün.
Çatlamış dudaklarınızı nemlendirirken,virüse bağlı olan uçukların tedavisinde oldukça başarılı.
Balmı vücudunuzun çok kuruyan dirsek ve diz bölgelerinde, soğuk algınlığı nedeniyle sertleşen ve kuruyan burun kenarlarında, kütiküllerde ve dudaklarda kullanabilirsiniz. 
Şunu da belirtmeliyim;Harika bir koku beklemeyin,viks ve ayakkabı cilasının karışımı gibi kokuyor.

Ben genellikle uçuğum çıktı zamanlarda ve sivilcelerimde kullandım.Kullandığım zaman sivilcelerimdeki kızırıklar gidiyor ve ufak bir küçülme oluyor.Düzenli kullanılırsa bence sivilceler yok edilebilir.
Özellikle kış için baya iyi bir balm diye düşünüyorum.
Fiyatı:35 Tl arada indirimler olduğu zaman daha uyguna alabilirsiniz.

Yazımı okuduğun için teşekkür ediyorum.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)



REVIEW:Farmasi-Tea Tree Balm REVIEW:Farmasi-Tea Tree Balm Reviewed by sena yılmaz on Şubat 26, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara