#FAVS:Favori 3 Rimelim

Herkese merhabalar!
Bugün sizlere 3 favori rimelimden bahsetmek istiyorum.

İlk olarak Avon Spectra Lash maskaradan bahsetmek istiyorum.


Bu rimelim bitti.Aldığım da çok uzun zaman oldu.Öncelikle bu rimeli sevende var sevmeyende var.Ben seven taraftayım.
Bu rimel 3 kademeden oluşuyor.Ben ilk önce 1 sonra 3 uyguluyordum.Kirpkilerinizi hem uzatıyor hem de birazcık dolgunluk veriyor diye bilirim.

Fırçasıda bu şekildeydi.
Rimelinin bitimine yakın topaklanma yapıyor.
Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 15 Tl civarındaydı sanırım.

İkinci olarakta H&M Mega Volume Mascara dan bahsedicem.


Öncelikle H&M sürekli makyaj kısmını yenilediği için bu rimelden kalmış mıdır bilemiyorum.Ben bunu geçen yaz temmuz ayında almıştım.
Bence harika bir rimel.Kirpiklerinizi inanılmaz uzatıyor.Takma kirpik etkisi yaratıyor diye bilirim.


Rimelin fırçasını ilk gördüğümde bana farklı gelmişti.2 kenarında uzun kıllar diğer kısımlarda yok denecek kadar az kıllar var.
Fiyatı:15 Tl

Üçüncü ve son favori rimelim Max Factor False Lash Effect.
Bunu da geçen yıl indirimdeyken watsonstan almıştım.En çok severek ve beğenerek kullandığım rimel.
Kirpiklerinizi oldukça uzatıyor.2-3 kat sürdüğünüz zaman hacimli bir görünüm elde edebilirsiniz.
Kirpiklerinizi birbirine yapıştırmıyor.Ben göz altında dökülme gibi bir sorun yaşamadım.
Kirpikleri katı hale getirmiyor ve temizlerken de oldukça kolay temizleniyor.
Fırçası da plastik ve tombul.Kılları da çok kısa ve sık.
Fiyatı da 40 yada 50 Tl idi.Ama indirimleri takip ederseniz daha uyguna alabilirsiniz.

Sizinde favori rimellerini aşağıda yorumlar kısmında okumak istiyorum.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

#FAVS:Favori 3 Rimelim #FAVS:Favori 3 Rimelim Reviewed by sena yılmaz on Şubat 19, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara