DIY:Yelek Süsleme

Herkese Merhaba!
Bu aralar kendin yap işlerine takmış durumdaydım.Size de yaptıklarımdan bir tanesini başlamak istiyorum.
Ben bir tane yelek gördüm.Yeleğin özelliği cep kısımlarının tüylü olmasıydı.Fiyatı da 230 Tlydi.Bir yeleğe bu kadar para vermek istemediğim için almadım.Başka bir yerden modelinin aynısının cepleri tüysüz olanını aldım.Fiyatı 30 Tlydi.Aklıma bir fikir geldi.Kumaşçıdan gidip peluş bir kumaş aldım.5 Tl ödedim.Yani 195 Tl kar elde etmiş oldum.Daha fazla uzatmadan nasıl yaptığımı sizlere göstermek istiyorum.
Malzemeler
  • Peluş kumaş
  • Yelek :)
  • İp-İğne
  • Makas
Yapılışı
İlk önce ceplerin ölçüsünü alıyoruz.Buna göre de kumaşlarımızı kesiyoruz.


Ben kumaş olarak kırmızı rengini seçtim.Siz tabikide başka bir renk seçebilirsiniz.Hatta diktikten sonra bu renkten sıkılırsanız başka bir renk alıp dikedebilirsiniz.
Kumaşlarımızı ceplerimizin üstüne dikiyoruz.

( Giyip göstermek isterdim ama fırsat bulamadım kusura bakmayın)
(Duruşu bu şekilde oluyor.)

Yapılışı bu kadar kolaydı.Eğer sizde eski hırkanızdan yeleğinizden sıkıldıysanız bir yenilik yapmak istiyorsanız size bir fikir.

Sizinden kendi yaptığınız işler varsa aşağıda yorum kısmında okumak istiyorum.
Blogumu yan taraftan takip edebilirsiniz.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)



DIY:Yelek Süsleme DIY:Yelek Süsleme Reviewed by sena yılmaz on Şubat 08, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara