Tag:Seyahat Makyaj Çantamda Ne Var?(Makyaj-Bakım)




Herkese tekrar merhaba!
Bugün sizlere 3 günlük mini seyahatimde yanıma neler aldığımı göstereceğim.
Öncelikle çantamı H&m den almıştım.Yaklaşık 3 yıl önce almıştım hala satılıyor mudur bilmiyorum.
Şeffaf olduğu için içindeki eşyaları bulmak daha kolay oluyor.

Bu çantanın içine birde orta boy makyaj çantamı koydum.Makyaj çantam gerekli olduğu zaman daha kolay ulaşmak için.

İlk önce makyaj çantamın içinden başlamak istiyorum.


Günlük makyajlarımda kullandığım ürünleri yanımda götürmeyi tercih ettim.Çok fazla malzeme götürüp kendime yük etmek istemedim.
  • Wet n wild Comford Zone Palet:Milli paletimiz artık.Renkleri çok güzel ve kullanışlı olduğu içinde yanımda sadece bu paleti götürdüm.
  • Max Factor False Lash Effect Maskara:Bu rimeli çok sevdiğimden daha önce bahsetmiştim.O yazımı buradan okuyabilirsiniz.
  • Essence Volume Stylist Maskara:Bu rimeli de kısa bir zaman önce almıştım.Kirpikleri uzatıyor ve hacim veriyor.Sevdim.Eğer denemediyseniz mutlaka denemelisiniz.
  • Pure Beauty BB krem:Yaklaşık 2 yıldır hep kullandığım BB kremim.BB krem ile yorumlarımı buradan okuyabilirsiniz.
  • Wet n wild Megaclear:Kaşları sabitleme konusunda oldukça iyi seviyorum.
  • Wet n wild Glassy Gloss:Sevdiğim bir lipgloss.
  • Wet n wild E521C numaralı ruj :Varla yok arasında bir ruj.Her kıyafetle uyum sağlıyor.
  • Nivea Lip Butter:Sevdiğim dudak nemlendiricilerimden bir tanesi.
  • Oriflame Tender Care:Dudak çatlaklarına oldukça iyi geliyor.Hatta dirsekleriniz falan kuruyorsa o kısımlara da sürebilirsiniz.
  • Nyc Big Bold Eyeliner:Kalem şeklinde bir eyeliner olduğu için kullanımı çok kolay.
  • Dirt Works Fırça
  • Kirpik kıvırma Maşası
Bakım olarak da yanımda götürdüklerimden bahsetmek istiyorum.


  • Nivea Aqua Sensation Jel:Genelde sabahları yüzümü bununla yıkadım için yanıma almak istedim.
  • Adidas Deodarant ve Roll on:Sevdiğim ikiliyi yanıma aldım.
  • Neutrogena Visibly Clear pembe greyfurt:En en en sevdiğim yüz yıkama jelim.Duştayken kullanıyorum genellikle.
  • Pantene Argan Yağı:Kokusu çok güzel.Kullandıktan sonra saçlarınız daha kolay açılıyor.
  • Garnier Micellar Makyaj Temizleme Suyu:Yanımda küçük boyunu götürdüm çok yer kaplamaması için.
  • Pamuk
  • Tarak
Yanımda bir de seyahat şişelerinden götürdüm.Genelde oteller sabun ve şampuan veriyor ama ben yine de her zaman ne olur ne olmaz diye bu şişelerden yanımda bulunduruyorum.


Mavi de duş jelim var.
Sarı da saç kremim var.
Pembe de şampuanım var.

Benim seyahat makyaj çantamda bunlar vardı.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Eğer hala bloguma abone değilseniz yan taraftan abone olmayı unutmayın.

Tag:Seyahat Makyaj Çantamda Ne Var?(Makyaj-Bakım) Tag:Seyahat Makyaj Çantamda Ne Var?(Makyaj-Bakım) Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 09, 2017 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara