RUTİN:Cilt Bakım Rutinim


Herkese Merhabalar!
Güncel cilt bakım rutinimi paylaşmak istiyorum.Bu rutinimi yaklaşık 1.5 aydır falan oturttum diyebilirim.Sonuçlarından oldukça memnunum.
Gece ve gündüz olarak fark etmediği için tek bir yazıda toplamak daha mantıklı geldi.

Elimden geldiğince az ürün kullanmaya çalışıyorum.Kullandığım tüm ürünler bittikçe aldığım artık benim için klasik olan ürünler.

Cilt Bakım Rutinimi 3'e ayırdım.


1.Sivilce ve siyah noktalarım için kullandığım ürünler;



  • Neutrogena Visibly Clear Pembe Greyfurt:3 senedir kullandığım bir ürün.Sivilcelerim olduğu zaman inanılmaz iyi geliyor.Akşam yatmadan önce ve makyajımı temizledikten sonra kullanıyorum.Kullandığım zaman sanki yüzümdeki tüm yağlar gidiyormuş gibi hissediyorum.Kokusunu da inanılmaz güzel.
  • Avon Clear Skin Pore Penetrating:Geçen yıl aldığım bir üründü.Hala kullanıyorum.Soyulabilen siyah maskelerden sanıyordum ama öyle çıkmadı.Burnumun üst kısmına,çeneme ve kaşlarımın ortasına birazda üst kısımlarına uyguluyorum.İlk sürdüğünüz zaman siyah oluyor.Daha sonradan griye dönüşüyor.Yaklaşık 10-15 dk bekleme süresi var.Bu maskeyi haftada bir kere kullanıyorum.Çok aşırı başarılı bir ürün olduğunu düşünmüyorum ama denediğim diğer siyah maskelere göre işiyor diye bilirim.
  • Rituel de Beautié Burun Bandı:Siyah noktalara en iyi gelen burun bandı bence.Duştan sonra haftada 1 yada 2 kez kullanıyorum.Oldukça hesaplı da bir ürün.Şok ve Bim marketlerinde bulabilirsiniz.

2.Arındırma ve Temizleme İşlemleri İçin Kullandığım Ürünler




  • Nivea Aqua Sensation:Bununla sabahları yüzümü yıkıyorum.Kullandığım da yüzüme canlılık geldiğini düşünüyorum.Kokusunu da çok beğeniyorum.
  • Loreal Paris Saf Kil Arındırıcı Jel:Geçen bayram indirimden aldığım bir üründü.O günden beride kullanıyorum.Yakında bununla ilgili bir inceleme yazısı yazacağım zaten ama kısaca özetlemem gerekirse.Kokusu inanılmaz güzel.Cildi temizliyor.Işıltı veriyor.Ben haftada 2 yada 3 kere uyguluyorum.Kil maskesiyle beraber kullanıldığı zaman çok daha işe yarayacağını düşünüyorum.
  • Garnier Saf Temiz 3'ü 1 arada: Yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.Bazen peeling olarak bazen maske olarak kullanıyorum.Çoğunlukla peeling olarak kullanmayı tercih ediyorum.Cildi güzel temizliyor.Fazla yağdan arındırıyor diyebilirim.Akşam yatmadan önce ve duştan önce kullandığım bir ürün.

3.Nemlendirme İşlemi İçin Kullandığım Ürünler




  • Avon Care Family Cream:Bunu ben bir indirimden almıştım oldukçada uygun fiyata aldım diye hatırlıyorum.Bu kremi yüzünüze kolunuza bacağınıza istediğiniz her yere sürebilirsiniz.Çok güzel nemlendiriyor.Ben aslında Avon'un True Nutra Effectini kullanıyordum ama 6 aydır bu kremi kullanmaya başladım.Papatya gibi de bir kokusu var.
  • Oriflame Tender Care:Dudaklarım için 1-2 tane daha nemlendiricim var fakat en sevdiğim bu kesinlikle.2 aydır falan hep bunu kullanıyorum.Kokusu çok güzel değil.Hatta şurup gibi kokuyor.Ama güzel nemlendiyor.Bence tek eksiği elimizle yada bir fırçayla sürmek zorunda oluşumuz.


Benim cilt bakımında kullandıklarım bu kadardı.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!






RUTİN:Cilt Bakım Rutinim RUTİN:Cilt Bakım Rutinim Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 18, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara