ALIŞVERİŞ:H&M


Herkese Merhabalar!
Alışveriş yazılarını okumayı bir tek ben mi seviyorum yoksa sizde benim gibi o yazıları severek okuyor musunuz?
H&M den pek fazla şey almadım ama yine de buradan paylaşmadan geçmek istemedim.


İlk olarak şöyle minik şeffaf bir makyaj çantası aldım.Şeffaf makyaj çantalarını seviyorum aradığınız şeyi kolaylıkla bulabiliyorsunuz.
Fiyatı:14.99


3 parçalık bir kozmetik alışverişi oldu.

İlk olarak far paletinden başlamak istiyorum.

Bu far paletini ben çok merak ediyordum.Görünce de almak istedim.2 rengi mat 3 rengi simli.


 Renkleri de koluma denedim ki rahat rahat görün.
Ben ilk izlenim olarak beğendiğimi söyleyebilirim.Golden Rose rengi mat olsa daha güzel olabilirdi bence.
Fiyatı:12.99


Daha önceden H&m nin lipglossunu kullanmıştım.Böyle tatlı bir rengi görünce de kaçırmak istemedim.

Liglossun rengi Hazel.Dudakta varla yok arasında gibi oluyor.
Fiyatı:3.99


Bu maskaranın üzerini okumadan aldık.Maskaranın rengi Lila.(Bu yıl renkli maskaralar oldukça moda zaten modaya uymuş olduk.:) )Hiç kullanılmayacak bir renk değil.Değişik güzel duruyor.


Hoş bir rengi var.Değişik makyajlar yapmayı seviyorsanız mutlaka renkli rimellere bakın derim.
Fiyatı:10



Bir de şöyle şeker bir anahtarlık aldım.Anahtarlık almayı da kullanmayı da çok seviyorum.Kozmetik şeklinde olması beni daha çok cezbetti tabi.
 3 tane minik göz kiti var;
-Maskara
-Eyeliner
-Kaş Jeli
Benim tek beğenmedim eyeliner oldu.
Fiyatı:20

***
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
ALIŞVERİŞ:H&M ALIŞVERİŞ:H&M Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 23, 2017 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara