Tag:My First Time/ İlklerim


Herkese Merhabalar!
Bugün bir tag yazısıyla karşınızdayım.Bu tag de kişinin ilkleri konu alınmış.Birçok yabancı ve Türk Blogger ve Vloggerlerda görmüştüm.Bende yapmak istedim.

Soruları nasıl cevaplamışım hadi birlikte bakalım..

1.İlk aşkınızla görüşüyor musunuz?
-Hayır görüşmüyorum.

2.İlk çalıştığınız iş nedir?
-Hiç iş tecrübem olmadı.

3.İlk arabanızın markası?
-Kendime ait bir arabam henüz yok.Ailecek ilk arabamızın markası Renault.

4.Bugün ilk kim mesaj attı?
-Pelinnaz.

5.Uyandığında ilk kimi düşündün?
-Uyandığımda birini düşünmedim.Bugün yapacaklarımı düşündüm.

6.İlk öğretmenin kim?
-Anaokulu öğretmenimdi.Nermin Esin.

7.İlk uçak yolculuğunda nereye gittin?
-Kanayan yarama parmak basıldı şuanda...Hiç uçağa binmedim maalesef.

8.İlk yakın arkadaşın kim ve hala görüşüyor musunuz?
-Ece.Hayır görüşmüyoruz.

9.İlk yatıya gittiğin kişi ve yer?
-Kuzenime gitmiştim.

10.Bugün ilk kiminle konuştun?
-Annemle.

11.İlk katıldığın nikah/düğün kimindi?
-Sanırım dayımın düğünü.

12.Gittiğin ilk konser?
-Ajda pekkan.

13.Kırılan ilk kemiğin hangisiydi?
-Çok şükür hiç bir yerim kırılmadı.

14.İlk piercigin?
-Hiç öyle şeyler yaptırmadım.

15.İlk yurt dışı seyahatinde nereye gittin?
-Olmadı :(

16.İzlediğini hatırladığın ilk film?
-Özgür ruh.

17.Okuldaki ilk cezan neydi?
-Hiç hatırlamıyorum.Öyle pek ceza alan bir öğrenci değilimdir.

18.İlk oda arkadaşın kimdi?
-Hiç oda arkadaşım olmadı.

19.İlk aldığın özel ders neydi?
-Matematik.

20.Youtube'da ilk kimin makyaj videolarını izlemeye başlamıştın?
-Makyajmıdedin Ayşegül.

***

Böylelikle bir tag'i de güzel bir şekilde sonlandırmış bulunuyoruz.Umarım bu tag hoşunuza gitmiştir.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
Blogumu hala takip etmiyorsanız yan taraftan takip etmeyi unutmayın!



Tag:My First Time/ İlklerim Tag:My First Time/ İlklerim Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 11, 2017 Rating: 5

2 yorum:

  1. Hayatımızda ve günlerimizde ilkler vardır hep. Hatta denilir ve de inanılır ki: "Nasıl başlarsan öyle gider" denilir; ilk güne, ilk haftaya, ilk aya, ilk yıla gibi. Bir ömür geçeeer gider böylece ilklerle. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir ilkler yazısı olmuş :D

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara