REWIEW:Yves Rocher Makyaj Süngeri

Herkese Merhabalar!
Bugün size çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.Hazır her yerde bayram indirimi varken işinize yarabilir diye düşündüm.



Ben bu ürünü yılbaşında kendime hediye olarak almıştım o günden beri kullanıyorum.Yani 6 aydır kullanıyorum.
Üzerinde kaç ay kullanılacağına dair hiç bir şey yazmıyor.
(Genelde ürünlerin arkasında aşağıdaki gibi sembol olur.Bu sembollerde o ürünü kaç ay kullanabileceğinizi gösterir.)



Süngerin yumuşaklığı 5 üzerinden 4 ü hak ediyor bence.Oldukça yumuşak ve sık dokusu var.
Likit ve krem formdaki kapatıcı,fondöten ve bb kremleri doğal uygulayan bir sünger.


Süngeri ıslattığımız zaman normal boyutundan 2 kat daha büyük oluyor resimde gördüğünüz gibi.
Açık renkli olduğu için süngeri ne zaman yıkamanız gerektiğini anlıyorsunuz.
Süngerin tek eksik yanı bence uç kısmının daha sivri olmaması.Daha sivri olsaydı göz kısmına kapatıcı falan uygulanırken çok daha iyi olurdu düşünüyorum.
Fiyatı da oldukça uygun.Ben 11 Tl almıştım.Normal fiyatı 15 Tl.

Makyaj süngeri nasıl kullanılır?
Makyaj süngeri nemli olarak kullanılır.Nemli olarak kullanıldığı zaman uygularken daha fazla verim almış oluruz.
Süngeri uygularken bastırmak yerine küçük darbeler şeklinde uygulanmalı.
Fondöteni ve bb kremi süngerin üstüne sıkmamalıyız.Çünkü sünger ürünü emer ve daha fazla ürün kullanmamız gerekir.Bu yüzden de kullanacağımız ürünü yüzümüze noktalar şeklinde uygulamayız sonra süngerle dağıtmalıyız.

Makyaj süngeri nasıl temizlenir?
Makyaj süngerini temizlerken birden çok malzeme kullanabilirsiniz.Şampuan,beyaz sabun,makyaj temizleme suyu ve jelleri..
Ben genelde fırçalarımı ve süngerimi bebek şampuanıyla yıkıyorum.
Süngeri genelde kullanır kullanmaz yıkamalıyız ya da 5-6 kez kullandıktan sonra yıkamalıyız.Çünkü içerisinde mikroplar birikiyor ve zamanla sünger kullanılmaz hala geliyor.


Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!




REWIEW:Yves Rocher Makyaj Süngeri REWIEW:Yves Rocher Makyaj Süngeri Reviewed by sena yılmaz on Haziran 20, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara