Dizi Kıyafetleri | FiÇi Dizisi Duru'nun Kıyafetleri (2.sezon)


Selaaaaam!
2 aydır hiç yazı yazamamıştım.Nihayet fırsat buldum ve sonunda yazıyorum.
Geri dönüş yazımı da çok ilgiyle okuduğunuz dizi kıyafetlerinden yapmak istedim.
 Biliyorsunuz ki FiÇi bitti hatta her perşembe Show Tv de yayınlayanmaya başladı.Bende 2.sezonda Duru'nun giydiği kıyafetleri derledim ve sizlerle paylaşacağım.
Hadi başlayalım.


Triko Elbise:Nocturne
Bot:İlvi


Palto:Paltoi


Deri Ceket:Beymen


Trençkot:Burberry (Fiyatı=7.495Tl)
Çanta:Burberry (Fiyatı=4.000Tl)



Kazak:İpek Arnas
Ayakkabı:Nine West


Elbise:Eda Erdoğan
Küpeler:Charms Company


Kazak:Alexander Wandry


Elbise:Bec and Bridge
Kısa Kolye:BeeGoddes
Uzun kolye:Kısmet by milka
Küpe:BeeGoddes



Gelinlik:Douze Studio


Ceket:Burberry
Çizme:I love Shoes


Saç Aksesuarı:Design by Liza Kiladze
Küpe:Design by Liza Kiladze
Elbise:Dilek Hanif


Kazak:Closh
Küpe:Kısmet by Milka

Harika bir sezondu bence.Keşke final yapmasaydılar.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim!
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Dizi Kıyafetleri | FiÇi Dizisi Duru'nun Kıyafetleri (2.sezon) Dizi Kıyafetleri | FiÇi Dizisi Duru'nun Kıyafetleri  (2.sezon) Reviewed by sena yılmaz on Mart 30, 2018 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara