DIY:Dolap Düzenleyici Kutu Yapımı

Herkese merhabalar!
Bir kendin yap yazısıyla karşınızdayım.Benim gibi düzenli olmayı seviyorsanız tam sizlik bir yazı.
Ben bone kutusu yapacağım ama siz isterseniz bu kutuyu takı,çorap,kravat veya fularlar için uygulayabilirsiniz.Hatta kutu yapmak yerine direk çekmecenize uygulayabilirsiniz.

-Malzemeler-

1 tane kutu (İstediğiniz herhangi bir kutu olabilir)
Çekmece düzenleyici bölmeler (Ben bu çekmece düzenleyici bölmeleri İKEA dan almıştım.Buradan bakabilirsiniz.Koçtaşta falanda satılıyor sanırım.)
Makas


-Yapılışı-

Düzenleyicilerin bir paketine üç tane var.Bunları çekmeceye göre yada benim gibi kutuya yapacaksanız kutunun boyutuna göre istediğiniz kadar kesiyorsunuz.
Ben kutuyu ortadan bölen büyük bir parça kestim.Sonra bu ortadan bölen parçayı da 3 eşit parçada bölecek şekilde kestim böylece 6 tane bölme elde ettim.Sonra bu 6 bölmenin içinde de bölen parçalar kestim.


Daha sonra kestiğimiz bu parçaları kutumuzun içinde birleştiriyoruz. Ve içine ne koymak istiyorsak koyuyoruz.Ben bonelerimi koydum.Çünkü her gün bone aramak istemiyorum.
Bonelerimin yanına bone altına taktığım tokalarımıda koydum böylece eşarbımı yaparken hiç birini aramadan kolayca bulabileceğim.

Benden yapmamı istediğiniz kendin yap önerileriniz varsa aşağıda yorumlar kısmında okumak istiyorum.
Blogumu yan taraftan takip edebilirsiniz.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)



DIY:Dolap Düzenleyici Kutu Yapımı DIY:Dolap Düzenleyici Kutu Yapımı Reviewed by sena yılmaz on Ocak 27, 2018 Rating: 5

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara