Dizi Kıyafetleri | Ufak Tefek Cinayetler



Herkese Merhabalar!
Bugün salı yani benim için Ufak Tefek Cinayetler(UTC) günü.Bende bu yüzden dizi hakkında bir yazı yazmaya karar verdim.
Dizi başladığı günden beri inanılmaz konuşuluyor.Senaryo,oyuncular,entrikalar... Ve en çokta dizide giyilen kıyafetler.
Daha önceden Fi dizisinde Duru'nun giydiği kıyafetleri yazmıştım ve büyük bir ilgiyle okumuştunuz.Şimdide UTC deki kıyafetleri yazacağım.Umarım bunu da büyük bir ilgiyle okursunuz.
Bölüm bölüm ayırmadım tüm bölümlerde giyilen kıyafetlerden dikkat çekenleri yazmaya çalıştım.Aralarda UTC yorumları da yaptım.

İlk önce Oya ile başlamak istiyorum.
Çünkü dizide en çok Oya'nın giydiği kıyafetleri beğeniyorum.


Ceket:Selma Çiçek
Küpe-Kolye:Bendis
Pantolon:Selma Çiçek
Stiletto:Sibel Agakay
Çanta:Micheal Kors


Mavi Hırka:ruenonline
(Serhan hapisten çıksın diye nasılda uğraşmıştı.)


Takım:ruenonline


Gri Kaban:Forevernew
(Oya'nın yıkıldığı an.) 


Elbise : Tuvanam


Elbise:Forevernew

Şimdide sıra entrika kraliçemiz Merve Aksak.
Dizide en çok Merve karakterini seviyorum.Bakalım dönüşü nasıl olacak :))


Kolye-Küpe:Bendis
Bluz:Only
Pantolon:Martin Morgiela
Ayakkabı:Ilvı
Kol Saati:Burberry


Elbise:Norturne
(Bu elbiseye bayılmıştım.)
(O iş bende :)) )


Bluz:Mybestfriends


Ceket:Tuvanam


Elbise:closhboutique
(Ve bir kraliçenin çöktüğü sahne.Muhteşem dönecek ama :)) )


Ceket:Aslıhan Karahan

Ve Sinsirella Pelin.
Sinsirella falan ama çok güzel giyiniyor.


Pantolon:Lot78
Şahmeran-Küpe:Bendis
Ceket:Selma Çiçek
Ayakkabı:Zara
Çanta:Micheal Kors
Crop Top :Defne Samyeli for Lidyana
Bluz:Only


Simli Triko Bluz:Esra Gurses


Kaban:H&m

(Evi satın aldığı sahne.İnsan arkadaşını bunu yapar mı Pelin.Neyse Merve sana güzel planlar yapmıştır. )


Elbise:Tuvanam

(Neydi şarkı?Yeniden başlasın :)) )


Elbise:Zeynep Ökmen


Elbise:ADL

Arzu
Arzu'nun giydiği sadece 1 tane kıyafeti buldum.Şimdi şirket kurdu ya belki o da böyle şıkır şıkır giyinir. :))


(Üstüne giydiği elbise nerden onu bulamadım fakat ona çok benzer bir kıyafet buldum.)
Elbise:AKELS by Ebru Akel
Yüzük:Kısmet by Milka
Küpe:Miss Ageless
Kolye:d'Arc Exclusice
Portföy:Just Cavalli
Ayakkabı:Nine West

Daha çok kıyafeti var tabikide ama hepsini burada yazmam imkansız.Bulabildiklerimi aklımda kalanları sizlerle paylaşmak istedim.
Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Dizi Kıyafetleri | Ufak Tefek Cinayetler Dizi Kıyafetleri | Ufak Tefek Cinayetler  Reviewed by sena yılmaz on Ocak 23, 2018 Rating: 5

4 yorum:

  1. izlediğim tek dizi, kıyafetleri ben de beğeniyorum :)
    blogunuza bir grupta rastladım, izleyiciniz oldum :)
    ben de bloguma beklerim :) https://esratakim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)
    Bende takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  3. benimde dikkatimi ev aksesuarları ve kıyafetleri çekiyor :) güzel bir yazı olmuş

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara