RUTİN:Günlük Makyaj Rutinim | 2017


Herkese merhabalar! 
Yaz günleri için ideal olan hafif bir makyaj olarak son günlerde sıkça uyguladığım günlük makyaj rutinimi sizlerle paylaşmak istedim.Umarım keyifle okursunuz.

İlk olarak yüzümü Avon Nutra Effects ile nemlendiriyorum.Kesinlikle makyaja başlamadan önce yüzü nemlendirmek lazım.

Göz farı olarak wet n wild ın paleti ve H&M nin far paletini karıştırıp kullanıyorum.Kahverengi tonlarını kullanıyorum.

Kirpik kıvırma maşasıyla kıvırıyorum. Daha sonra rimel sürüyorum.Rimel olarak Max factor ya da Essence nin rimelini kullanıyorum.Kirpik diplerime siyah kalem sürüyorum çünkü daha dolgun bir görünüm oluyor.

Kaşlarım için pek fazla bir şey kullanmıyorum.Sadece Essence nin Kaş sabitleyicini sürüyorum.

Yüzüm için Pure Beauty in Bb kremini sürüyorum.Yaklaşık 2 yıldır sadece bu ürünü kullanıyorum.Daha önceden incelme yazısı da yazmıştım.Ona buradan ulaşabilirsiniz.

Dudaklarım için hergün farklı bir ürün kullanıyorum.Genelde kullandıklarım aşağıda ;
-H&M lipgloss
-Wet n wild lipgloss
-wet n wild 
-golden rose 10 numara ruj


Benim kullandığım ürünler bu kadardı.Sizin her gün kullandığınız ürünler neler aşağıda yorumlar kısmında okumak istiyorum.
Bu arada instagramda 1000 kişi olduk.Beni takip eden herkese teşekkür ederim 😊 
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.



RUTİN:Günlük Makyaj Rutinim | 2017 RUTİN:Günlük Makyaj Rutinim | 2017 Reviewed by sena yılmaz on Ağustos 25, 2017 Rating: 5

2 yorum:

  1. Hemen hemen aynı ürünleri kullanıyoruz ❤️

    Bloğunu takibe aldım canım bana da beklerim 😊

    lovviez.blogspot.com

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara