FOOD:Muzlu Pasta Yapımı

Herkese Merhabalar!
Yeni bir ay,yeni umutlar...
Bu ayın ilk yazısını bir tarif yazısı olarak belirledim.Hamarat bir anneyle büyümenin sonucu mutfağa çok düşkünüm.Çok pratik tarifler biliyorum bildiğim bu tarifleri de burada sizlere paylaşmayı planlıyorum.İlk tarif olarak kolay bir şey seçtim.
Beraber muzlu pasta yapacağız.


-Malzemeler-


  • Pasta Tabanı
  • Krem Şanti
  • Pasta Kreması
  • Süt
  • Muz
  • Pastanın Üzerini Süslemek İçin Malzeme 


-Yapılışı-

  • İlk önce pasta tabanını süt veya kahve ile ıslatıyoruz.Hiç kuru yer kalmayacak şekilde.


  • Pasta kremasını; 50 g tereyağı ,1.5 su bardağı süt ve pasta kreması tozunu karıştırıyoruz.Böylece pasta kremamız hazır oluyor.



  • Hazırladığımız pasta kremasını pasta tabanın üzerine döküyoruz.Her yere eşit olacak şekilde spatula yardımıyla dağıtıyoruz.


  • Pasta kremamızın üzerine muzları eşit olacak şekilde diziyoruz.

  • Muzlarımızın üzerine diğer pasta tabanını koyuyoruz.
  • Krem şantimizi hazırlıyoruz.
  • Hazırladığımız krem şantini tüm pastanın üzerine eşit şekilde dağıtıyoruz.

  • Ve sıra işin en eğlenceli kısmına geldi SÜSLEME.Ben Dr.Oetker'in Pasta Süsü Sprinkles ını kullandım. Siz istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

AFİYET OLSUN!

Eğer bu tarifi yaparsanız mutlaka benimle de paylaşın.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!






FOOD:Muzlu Pasta Yapımı FOOD:Muzlu Pasta Yapımı Reviewed by sena yılmaz on Ağustos 03, 2017 Rating: 5

3 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara