Faydalı 5 Fotoğraf Uygulaması



Herkese Merhaba!
Bugün sizlerle faydalı bulduğum ve severek kullandığım 5 fotoğraf uygulamasından bahsedeceğim.

1.Vsco


Herhalde bilmeyen yoktur diye düşünüyorum.Oldukça popüler bir uygulama çünkü.
Yine de bilmeyenler için biraz uygulamadan bahsedeyim.
Bu uygulamada çektiğiniz fotoğraflara istediğiniz efektleri verebiliyorsunuz.Aynı zamanda da çektiğiniz fotoğrafları paylaşabiliyorsunuz.
Ben buradaki fotoğraflara bayılıyorum.Keşke çoğu yerde de bu kadar güzel fotoğraflar olsa.

2.Snapseed


Bu uygulamayı ilk indirdiğim zaman oldukça karışık gelmişti bana zamanla alıştım tabi.
Bu uygulamada da fotoğraflarınızın rengiyle oynayabiliyorsunuz.
Ben çoğunlukla fotoğraflarımı beyazlaştırırken kullanıyorum.

3.Typorama


Bu uygulamayı yaklaşık 20 gün önce keşfettim.
Bu uygulamada fotoğraflarınızın üzerine değişik stillerde yazılar yazabiliyorsunuz.
Ben beyaz bir arka plan yapıp üzerine yazı yazmayı daha çok seviyorum daha güzel olduğunu düşünüyorum.


4.Squaready



Bu uygulamada fotoğraflarınızın kenarını beyaz yapabiliyorsunuz ya da başka bir renk.
Ben genellikle beyaz yapıyorum.

5.Picframe


Bu uygulama da fotoğraflarınızı kolaj yapmanızı sağlıyor.
Uygulama üzerinden nasıl kolaj yapmak istediğinize bağlı olarak çeşitli çerçeveler seçebiliyorsunuz.


Sizin severek kullandığınız uygulamalar neler aşağıda yorum kısmında okumak istiyorum.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Faydalı 5 Fotoğraf Uygulaması Faydalı 5 Fotoğraf Uygulaması Reviewed by sena yılmaz on Eylül 17, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara