REWIEW:Bim Fırça Seti

Herkese Merhabaalar!
Salı günü çoğu kıza alarmlar kurup uyandıran ve kısa sürede tükenen bir üründen bahsedeceğim.Biliyorum günlerdir her yerde bu fırçalar var.(Baya bir sıkıldınız farkındayım.)
Ama ben bahsetmesem olmazdı.

İlk bakışta Real Techniques fırçalarına benziyor.İnternette gördüğüm kadar yan yana koyulduğu zaman  RT fırçaları biraz daha büyük.Ama fiyatına göre bence gayet iyi.

Fırçalarının yapısı oldukça yumuşak ve sık.
En büyük korkularımdan biri yıkadıktan sonra kıllarının dökülmesiydi.Fakat bir güzel yıkadım ve dökülme olmadı.


Fırçalarının yanlarına hangi fırça olduklarını yazdım.
Fakat ben bazılarını bu şekilde değilde değişik şekilde kullanmayı düşünüyorum.

Fondöten fırçasını göz altlarıma kapatıcı uygularken ya da pudrayla sabitlerken kullanmayı düşünüyorum.
Far fırçası bana küçük geldi.Far fırçası olarak değil de göz pınarlarımı aydınlatırken ya da alt kirpiklerime hafif far uygularken kullanmayı düşünüyorum.


Fırçaları masanıza bu şekilde nasıl koyabilirsiniz? 


İlk olarak ortadan katlıyoruz.Daha sonra yukarıda çizdiğim ipi sıkıştırma yerini olabildiğince sıkıştırıyoruz.Ve böylece  masamızın üzerinde durabiliyor.

Çanta şeklinde de kullanılabilir.


Bu güzel fırça setini 20 Tl aldım.Hala Bim de var mıdır bilemiyorum.Varsa mutlaka bir şans vermelisiniz.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere!










REWIEW:Bim Fırça Seti REWIEW:Bim Fırça Seti Reviewed by sena yılmaz on Eylül 09, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara