Makyaj Çantamda Ne Var ? | 2017


Herkese Merhabalar!
Öncelikle hepinizin geçmiş bayramı kutlu olsun.Umarım güzel bir tatil geçirmişsinizdir.
Bugün okumayı ve izlemeyi çok sevdiğim yazılardan bir tanesini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yanımda çok fazla makyaj malzemesi taşımayı sevmiyorum aslında ama yazın insanın ihtiyacı oluyor.


Çantam syoss şampuanlarının yanında hediye olarak çıkmıştı.Bu aralar kendisini çok severek kullanıyorum.
(İçinden hiç bir şeyi çıkarmadım ya da eklemedim.)


1.Islak Mendil:Herkesin çantasında veya makyaj çantasında olmazsa olmaz.
2.Kuru Mendil
3.Yara Bandı:Çantanızda bulunması gereken şeylerden biri.Hayat bu her an başınıza bir şey gelebilir.Mutlaka olmalı.
4.H&m lipgloss:Aldığım günden beri en favori lipglossum.
5.Neutrogena dudak nemlendiricisi:Son 5 gündür dudaklarımın kenarı inanılmaz kuru.Bu yüzden çantamda 2 farklı nemlendirici taşıyorum.Bir tanesi bu.Buna bayılıyorum.Kokusu ve nemlendirmesi çok iyi.
6.Nivea Lip Butter:Yanımdaki diğer nemlendiricide bu.Kokusu çok güzel.Tek eksik tarafı elimizle sürüyor olmamız.
7.Neutrogena El kremi:Ellerimde çok kuru.El kremi sürmekten nefret ediyorum ama mecburen sürüyorum ve yanımda taşıyorum.
9.H&m maskara:O gün hangi maskarayı sürmüşsem onu bulunduruyorum yanımda.
10.Ayna

Dudak kenarlarımdaki kuruluk için ne yapabilirim aşağıya yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!


Makyaj Çantamda Ne Var ? | 2017 Makyaj Çantamda Ne Var ? | 2017 Reviewed by sena yılmaz on Eylül 06, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara