REWIEW:Wet n wild -Megaclear Brow&Lash Mascara

Herkese Merhaba!
Bugün son zamanlarda en çok kullandığım üründen bahsedeceğim.
Gün içerisinde kaşlarınız düzgün durmuyor, bazıları aşağıya bazıları yukarı doğru şekle giriyorsa kısacası dağınık kaşlarınızın çözümü olacak bir üründen sizlere bahsedeceğim.


Şeffaf bir ürün.
Hem kaşlarınız hem de kirpikleriniz için kullanabiliyorsunuz.

Kaşlarınızı doldurduktan sonra sabitlemek için kullanabilirsiniz.Ama ben kaşlarımı doldurmuyorum.Direk kaşlarımı tarayıp sabitliyorum.

Maskara sürmeden önce maskara bazı olarak kullanabilirsiniz.Sadece tek başına da kullanabilirsiniz.Hafif bir dolgunluk verir.


Bir kat sürmeniz yeterli olacaktır.Daha fazla sürer iseniz uhu gibi bir görünüm oluşuyor.
Islak ıslak bırakmıyor.30 saniye içinde matlaşıyor.
Kokusu wax gibi güzel değil.

İndirim zamanı herkes çılgın gibi stok yapıyor bu yüzden bulduğunuz zaman kaçırmadan  alın derim.
İndirimsiz fiyatı:10Tl

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!



REWIEW:Wet n wild -Megaclear Brow&Lash Mascara REWIEW:Wet n wild -Megaclear Brow&Lash Mascara Reviewed by sena yılmaz on Nisan 08, 2017 Rating: 5

4 yorum:

  1. Değişik bir ürünmüş hiç dikkatimi çekmemiş. Şu anda bakım yapıyorum kaşlarıma dinlendiriyorum. Bitince bir deneyeyeim...
    Bu arada takipteyim. ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Desteğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba instagram etkinliğinden geldim bana da beklerim 😊

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara