REWIEW:Garnier Nem Bombası Maskesi

Merhaba!
Kısa bir aranın sonunda yine beraberiz.Bu kısa arada  güzel şeyler deneyimledim bunları ilerleyen zamanlarda sizlerle paylaşacağım.Biz asıl konumuza gelelim.
Normalde karma bir cildim var ama bu aralar inanılmaz kurudu.Neme ihtiyacı var haliyle.Bu maskeyi de bu yüzden denedim.
Kimisi çok beğenmiş kimisi de hiç beğenmiş.Sivilce yaptığından bahsetmiş.Bakalım ben maskeyi beğenmiş miyim?


Ürünün vaad ettikleri:
-Yoğun şekilde nemlendirir.
-Canlı bir görünüm verir.
-Işıltı verir.

Nasıl uygulanır?
İlk olarak maskeyi mavi kısmı dışarıya dönük olacak şekilde yüzünüze yerleştiriyorsunuz.
Daha sonra mavi kısmı çıkartıyorsunuz.Çıkartırken kaymalar olabilir.Maskeyi düzeltmeniz gerekiyor.
Sonra 15 dakika kadar bekliyorsunuz.Maskeyi yüzünüzden çıkarıyorsunuz.Hafif kalıntılar oluyor onları pamukla silebilirsiniz.


Üzerinde 1 haftalık nemlendirici serum yazıyor.Ben bu etkiyi göremedim.1-2 gün etkisi sürdü diyebilirim.
Maske yüzünüzle buluşur buluşmaz ferahlık hissi veriyor.
Canlı ve ışıltı bir görünüm de veriyor.
Bazı kişilerde sivilce yapmış ama ben öyle bir sorunla karşılaşmadım.
 Acil durum zamanlarında kullanılabilecek bir ürün.
Fiyatı:7.90Tl

Mutlu hafta sonları!
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

REWIEW:Garnier Nem Bombası Maskesi REWIEW:Garnier Nem Bombası Maskesi Reviewed by sena yılmaz on Nisan 29, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara