Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma

 Herkese Merhabalar!

Yeni bir dizi kıyafetleri yazısıyla geldim.

5.sezon olmasına rağmen hala reytinglerde zirvede olan dizimiz Yasak Elma :)



Kim Nereden Giymiş bakalım..


Kumru
Crop:Donne 
Pantolon:Grace


Kumru 
Takımı: Donne 


Yıldız
Kazak ve Pantolon markası: Twist
Ender
Elbise:Bianco E Nero


Kumru 
Kaban: Twist
Çanta:catto catto
Üst:houseofgizu
Jean:Zara


Ender
Takım:Modalogy


Yıldız
Takım: New İn


Ender
Elbise: Bianco E nero




Kumru
Elbise: Tuğçe Özkaynak tasarımı


Kumru
Elbise: Keike
Çanta:Bera


Ender
Gözlük: Tom Ford


Ender
Elbise: Barrus

Dizinin reytingleri oldukça iyi gidiyor.6.sezonun da geleceği şimdiden kulislerde konuşulmaya başlamış.Bakalım bu sezon nereler göreceğiz neler olacak.

Hepinize sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler diliyorum.
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere.
💕




















Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Reviewed by Sena YILMAZ on Kasım 26, 2021 Rating: 5

1 yorum:

  1. Diziyi izlemiyorum ama ne kadar popüler olduğunu biliyorum. Görseller arasında en çok Ender'in siyah elbisesini beğendim. Diğerleri benlik değil :-)

    Bu yazılardan daha çok gelsin lütfen. Okuması ve bakması güzel oluyor. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara