REVIEW:Oriflame Divine Parfüm ve Krem

Herkese Merhabalar!
Bugün sizlere son zamanlarda kullandığım bir parfümden bahsedeceğim.


Kış zamanı değil ama yaz zamanı kullanılabilecek bir parfüm.Kokusu çiçeksi ve odunsu kokulardan oluşuyor ferah havayı sevenler için ideal ölçüde bir koku,yazın bunaltıcı havasında tercih edilesi bir parfüm.Sert yapıda ve zor kullanımı olan parfümlerden biri değil.Hatta riskli kokulardan oluşmadığı için koku zevkini bilmediğiniz arkadaşınıza hediye alabileceğiniz bir parfüm.(Ben kokusunu bilmeden arkadaşımın tavsiye üzerine aldım çokta memnun kaldım.)
İstediğiniz kadar sıkabilirsiniz serinletmekten başka bir şey yapmıyor.Çok sıktığınızda bunaltan bir parfüm değil.
Kalıcığını sevdim ben.(Parfümün kalıcılığının ten tene göre değiştiğini belirtmek isterim.)
Parfümün şişesini de sevdim ben.50 ml.
Fiyatı:87.90Tl
(İndirimde alırsanız daha uygun bir fiyata geliyor.)


Parfümlü bir vücut kremi.
Bence oldukça iyi de nemlendiriyor.
Kutusu da şeffaf.Üstündeki etikette çıkabiliyor.İsterseniz krem bittikten sonra üstündeki yazıyı çıkarıp kullanabilirsiniz.
250 ml
Fiyatı:33.50Tl

Ben parfümü ve vücut kremini birlikte 50 Tl ye aldım.Sizde indirimdeyken alırsanız daha avantajlı ve hesaplı olur.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)


REVIEW:Oriflame Divine Parfüm ve Krem REVIEW:Oriflame Divine Parfüm ve Krem Reviewed by sena yılmaz on Ocak 24, 2017 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara