#TAG:Okul Çantamda Ne Var?

Herkese Merhaba!
Başlıktan da anlayacağınız üzere bugün size okul çantamda neler olduğundan bahsedeceğim.


Orta boy bir çanta.Bütün eşyalarımı alsın elimde defter,kitap taşımak istemediğim için böyle bir çanta tercih ettim.3 farklı şekilde kullanabiliyorsunuz.Sırt,çapraz ve yandan şekilde.Çok fazla gözünün olması da büyük bir avantaj.
Markası:Lebina
Fiyatı:149 Tl ama ben 125 Tl ye aldım.


Bu yıl bir hayli moda olan ponponlarım.Birisini ben aldım diğeri hediye geldi.İkisinin uyumlu olduğunu düşündüğüm içinde birlikte kullanıyorum.



Çantayı olduğu gibi,normalde de nasılsa,almaya özen gösterip hiç bir şey çıkarmadım yada eklemedim.
1.Cüzdan:Bir çantanın olmazsa olmazı.Ben büyük boy cüzdan tercih ediyorum çünkü çok fazla kartım var.Küçük cüzdan kullanırsam yanında birde kartlık kullanmam gerekiyor.
2.Su şişesi:Her zaman yanımda mutlaka bir su şişesi bulundururum.
3.Defter-Kitap:Çok yoğun bir ders programımız olmadığı için genelde bir defter bir de kitabım oluyor.
4.Eldiven:Soğuk kış günlerinde muhakkak yanımda oluyor.
5.Hesap Makinesi:Derslerde genelde lazım oluyor.
6.Kalem Kutu:Önceden büyük büyük kalem kutularım vardı ama artık minik bir kalem kutu kullanıyorum.
7.Anahtar:Tabikide bir çantanın olmazsa olmazı.
8.Sakız-Şeker:Genelde yanımda hep bir sakızım olur.Şeker bonus oldu :)
9.Islak Mendil-Kuru Mendil:Bence insanın her zaman yanında bulundurması gereken önemli şeyler.
10.Tokalar:Bazen saçımdan sıkılabiliyorum bu yüzden de yanımda da toka taşıyorum.
11.Kulaklık:Olmazsa olmazlarımdan biri.Özellikle de toplu taşımada çok iyi oluyor.
12.Şarj Aleti:Hemen her gün yanımda taşımıyorum.Şarj aletim yerine powerbank yanımda oluyor.
13.Yara Bandı:Normalde hiç yanımda taşımazdım ama son zamanlarda taşımaya başladım.Çok lazım bir şey olduğunu düşünüyorum.
14.Gözlük Kabı
15.Post-it:Okula sürekli götürüyorum ama genelde kullanmayı unutuyorum.
Okula giderken çok fazla makyaj yapmadığım için genelde yanımda bunlar oluyor.Yanımda bir makyaj çantasında götürmüyorum çünkü çantamın gözlerinden birine koyuyorum.
1.Golden Rose 10 numara mini ruju
2.Wet n wild Glassy Gloss Lig gloss
3.Neutrogena Lips Labial nemlendiricisi
4.Neutrogena El kremi

Anahtarlığımı çok sevdiğim için paylaşmak istedim.Önceden daha çok anahtarlıklarım vardı ama azaltım baya.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Bloguma yan taraftan abone olmayı unutmayın.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere..


#TAG:Okul Çantamda Ne Var? #TAG:Okul Çantamda Ne Var? Reviewed by sena yılmaz on Aralık 27, 2016 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara