REWIEW: Imex Sivilce Kremi

Herkese Merhaba 👋


Sizlere bana çok iyi gelen bir sivilce kreminden bahsetmeye geldim. Öncelikle benim cilt tipim karma ve cildimde çok şükür fazla bir sivilce ve leke yok.
 Bu kremi kullanmadan önce bir aile hekiminizle görüşmekte fayda var hatta çok problemli bir cildiniz varsa kesinlikle bir profesyonel yardım almalısınız. 
Rengi fondötenimsi bir renge sahip. Eğer açık bir ten rengine sahipseniz fondöten şeklinde de kullanabilirsiniz.
 Çok ağrılı ve şiddetli sivilcelerde etkili olmuyor fakat diğer tüm sivilcelerde oldukça etkili oluyor. Sivilceleri kesinlikle kurutuyor ve yeni sivilce oluşumlarını engelliyor. 
Gece yatmadan önce kullandığı zaman daha etkili oluyor bence. 
Fiyatı :28 Tl 
Aile hekimine yazdırırsanız 5 Tl gibi bir fiyatı oluyor


Kullanıp deneyenler varsalar aşağıda yorumlarda buluşalım 👇🏼👇🏼
REWIEW: Imex Sivilce Kremi REWIEW: Imex Sivilce Kremi Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 17, 2019 Rating: 5

2 yorum:

  1. Nasil kullanicam ben aldım ama gece mi gündüz mu bilmiyorum yardımcı olur musun

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara