Makyaj Fırça Temizliği

Herkese Merhaba!
Kullandığım makyaj fırçalarını düzenli olarak temizliyorum. Böylece fırçaların kullanım süreleri de artmış oluyor. 


Fırçalarımı temizlerken biraz Dalin biraz da Garnier'ın makyaj temizleme suyunu kullanıyorum. 
Makyaj temizleme aparatınız yoksa kesinlikle sıcak su torbasını kullanmalısınız.

Dalin ve makyaj temizleme suyunu sıcak su torbasının üzerine birazcık döküyorum daha sonra fırçalarımı yuvarlak hareketler şeklinde temizliyorum.  
Ve pırıl pırıl oluyorlar. 

Makyaj süngerimi ise beyaz sabunla yıkamayı tercih ediyorum. Beyaz sabunla fondöten lekeleri daha çabuk gidiyor.

Fırçalarımı kuruturken de önce havlu kağıda sarıyorum sonra bir havlunun üzerinde kurutmaya bırakıyorum. 

Mutlu günleeer! 
Bir sonraki yazı da görüşürüz!


Makyaj Fırça Temizliği Makyaj Fırça Temizliği Reviewed by sena yılmaz on Temmuz 13, 2019 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara