Karantinada Canı Sıkılanlar İçin İzlenecek 6 Yerli Dizi

Herkese Merhabalar!
Çin'de başlayan ve Türkiye'yi de etkisi altına alan koronavirüs nedeniyle herkes kendi karantina alanını oluşturdu. Sosyal izolasyonun gerektiği şu günlerde koronavirüs nedeniyle evde kalanlar da dizi önerisi arayışına girdi.Bende sizler için dizi önerisi hazırladım.

Yabancı Damat



Bu güzel dizi hayatımıza ve evimize ilk kez girdiği günden bu yana, 10 yıldan fazla zaman geçti. 2004 ve 2007 yılları arasında Kanal D’de yayınlanan, bizi hem güldürüp hem de hüzünlendirmeyi en güzel şekilde başarabilen bu keyifli dizi ile başlamak istedim.

Avrupa Yakası


Bir zamanların çok sevilen, izleyicilerini her çarşamba ekrana kilitleyen dizisi Avrupa Yakası.
Her bir karaktere ayrı hayran olunan uzun soluklu komedi dizimiz.
Şu zor günlerde kafa dağıtmak için ideal bir dizi.

Tatlı Hayat


Tatlı Hayat başrollerini  Haluk Bilginer ile Türkan Şoray'ın paylaştığı, 2001 yılında Show Tv'de yayınlanmış ve izleyicilerin sevgisini bolca kazanmış bir komedi dizisiydi.
Hem dünürleri hem de diğer kapı komşuları ile gayet renkli bir hayat yaşayan Yıldırım ailesinin o jenerik müziğini kim unutabildi ki?
"Ah nerelerden geldik, nerelere bak şimdi. Ah ne çok cefa çekti İhsan Bey ile zevicesi..."

Bir Dilim Aşk


 Eşini kaybeden Nehir altı yaşındaki kızıyla beraber yaşayan bir pastahane işletmecisidir. Ferit ünlü bir estetik cerrahtır bir gün yolları kesişir ve aralarında büyük bir sürtüşme başlar. Ancak bu sürtüşme başlayacak yeni bir ilişkinin habercisidir.

Yok ben komedi izlemek istemiyorum diyorsanız sizin için şöyle biraz dram biraz raconlu bir şey bırakıyorum...

Ezel


Ezel'e dönüşen Ömer, söylediği yıkıcı cümleler aklımıza kazınan Ramiz dayı, güzelliğiyle hepimizin başını döndüren Eyşan, Cengiz ve Kerpeten Ali...
Dizinin müziği,senaryosu her şeyiyle oldukça iddalı ve güzel bir diziydi.

Birazcık entrikası bol olsun istiyorsanız...

Ufak Tefek Cinayetler


Ne diziydi amaa 💜
Beni takip edenler hatırlar bu dizinin kıyafetleri kendisi hakkında da yazılar yazmıştım.
Onları da şuraya iliştiriyorum hemen..

Bu listeyi böyle uzun uzun yapıp sizi hiç sıkmak istemedim ☺️

Evde oturmaktan hepimiz fazlasıyla sıkıldık farkındayım ama biraz daha dayanmamız lazım bu duruma.
Yeni yeni yazılar yeni yeni içerikler hazırlıyorum sizler için takipte kalın...
Aydınlık günler görmek ümidiyle...


Karantinada Canı Sıkılanlar İçin İzlenecek 6 Yerli Dizi Karantinada Canı Sıkılanlar İçin İzlenecek 6 Yerli Dizi Reviewed by sena yılmaz on Nisan 14, 2020 Rating: 5

2 yorum:

  1. Elveda Rumeli de bu dönemde izlenebilecek hem keyifli hem duygusal çok güzel bir dizi. Ben de onu önermiş olayım :-)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara