RUTİN: Ağız ve Diş Bakım Rutinim



Herkese Merhabalar!
Bugün bir rutin yazısıyla karşınızdayım!
Ağız ve diş bakımına çok önem veriyorum. Bir insanda da en dikkat ettiğim şey dişleridir. Çok önemli olduğunu düşünüyorum. 
Kullandığım çok fazla şey yok ama kullandığım ürünleri de uzun süredir kullanıyorum sadece beyazlatıcı kalemi 1 aydır kullanıyorum.

Kullandıklarım;

- Oral-B Şarjlı Diş Fırçası
-İpana Pro-Expert Diş Macunu
-Listerine Total Care
- Colgate Optic White Beyazlatıcı Kalem


İlk olarak diş fırçamdan başlamak istiyorum. Diş fırçamı 1 yıldır kullanıyorum. İnanılmaz memnumun. Kesinlikle herkese de tavsiye ediyorum. Mutlaka kullanılmalı diye düşünüyorum. Çünkü kendimiz fırçalarken çok fazla doğru yere temas edemeye biliyoruz. 
Şarj konusuna gelecek olursak şarjı çok güzel gidiyor. Şarj ettirdiğiniz zaman baya kullanabilirsiniz hiç bir sıkıntı olmadan.
2 dakika gibi bir zamanlayıcısı var. 2 dakika sonra kesik kesik böyle sinyal veriyor.
Başlığı çıkarılıp değiştiriliyor. Dilerseniz tek bir motorla farklı başlıklar alarak evdeki bütün aile fertleri kullanabilirsiniz.


Diş macunum bazen değişkenlik gösterebiliyor ama en son kullandığım ve uzunca bir süredir kullandığım diş macunu bu. Çok beğenerek kullanıyorum. Gerçekten dişlerinizi beyazlatıyor. Kullanmaya başladıktan sonra farkı zaten göreceksiniz.


Bu kalem aslında kendi diş fırçasının içinde duruyor ama ben o fırçayı kullanmıyorum. Fırça aslında güzel ama ben şarjlı diş fırçasını çok beğeniyorum.
Kalem  kesinlikle işe yarıyor. Denemek isteyenler mutlaka denesin.
Alt kısmında döndürüyorsunuz ürün geliyor. Çok bir miktarı bile çok etkili.
Bence sürdükten bir saat sonra bir şeyler yenip içilmeli hemen değil de.
Ve bence bir püf nokta gece yatmadan önce sürüp yatarsanız çok daha iyi olur.


Listerine kullanmayan bence artık yok. Herkesin hemen hemen bildiğini düşünüyorum.
Ben pembe olanını kullanıyorum. Çünkü daha etkili gibi geliyor. Tabi bu benim düşüncem.
Ürünün vaad ettikleri; 
1. Plağı azaltır.
2.Dişleri güçlendirir.
3. Dişlerin doğal beyazlığını korur.
4.Diş etlerini korumaya yardımcı olur.
5. Komple ağız bakımı sağlar.
6. Nefesinizi uzun süre ferahlatır.

Benim kullandıklarım bu kadar. Bunlara ekstra olarak diş ipi eklenebilir diye düşünüyorum.
Sizler neler kullanıyorsunuz bana yazın.

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!
Mutlu haftalar!




RUTİN: Ağız ve Diş Bakım Rutinim RUTİN: Ağız ve Diş Bakım Rutinim Reviewed by sena yılmaz on Ağustos 27, 2019 Rating: 5

1 yorum:

  1. Listerine kullanmayı yıllar önce bir kez denedim. Onda da midem bulandı. Şişeyi başka birine verdim. Bir daha da denemedim.

    Diş beyazlatma kaleminin reklamlarını izleyince nasıl bir ürün olduğunu merak etmiştim. İşe yarıyor diyorsan denemek isterim. Maalesef dişlerim eskisi kadar beyaz değil :-(

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara