Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma




Herkese Merhaba!
Fi,Ufak tefek cinayetler dizilerinden sonra şimdide yasak elma dizisindeki kıyafetleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
Yasak Elma dizisi pazartesi günü Fox Tv de yayınlanıyor.Reytingleri nasıl gidiyor tam bilmiyorum.Ama şimdilik 8 bölümü yayınlandı.Ben her bölümünü tam anlamıyla izlemesemde genelde takip etmeye çalışıyorum.
Dizide Şevval Sam'ın oynadığı Enver karakterinin giydiği kıyafetler ön planda.
Lafı daha fazla uzatmadan kıyafetlere geçiyorum.


Gözlük:Veri Vero


Kaban:Vekem
Gözlük :Tom Ford


Elbise:Douze Studio
Çanta:Hermes


Elbise:Trendyol


Kaban:Desa
Elbise:Adil Işık
Çanta:Desa


Bluz:Ceren Ocak tasarımı
(Bu bluzu çok beğenmiştim.)


Mavi Takım:248 Fashion House


Gri Takım ve Kaban :Rcut.İstanbul


Elbise:Alya Nihan Koyunpınar tasarımı


Bluz:Tara Coşkuntuncel
(Harika bir bluz.)


Küpe:Birgül Göralcan
Çanta:Hermes
Elbise:Doğan Can tasarımı


Elbise:Mudo


Bluz:İpek Arnas


Ceket:Bouqutie 868


Gözlük:Italiandependent


Kazak:Tiffany

Kıyafetler bu kadardı.Eğer bu diziyi izlemediyseniz bence bir şans vermelisiniz.
Yazımın okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.


Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Dizi Kıyafetleri | Yasak Elma Reviewed by sena yılmaz on Mayıs 02, 2018 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara