Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni | 2017

Herkese Merhaba!
Bugün aslında Sena'nın mutfağı günü ama ben sizinle bambaşka bir konudan bahsedeceğim.Her yıl düzenlenen Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni hakkında birazcık düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
Şu son 2-3 yıldır bence çokta harika bir ödül töreni olmuyor.Yani bir yerlerde bir şeyler eksik kalıyor.Özellikle sunucu seçimlerini ben pek beğenmiyorum.Geçen yıl Okan Bayülgen'nin sunumu çok vasattı özellikle Sibel Can'ın kiloları hakkında konuşması tamamen absürt bir durumdu.Bu yıl Cem Davran ve Ayça Ayşin Turan'ın uyumu çok kötüydü.Ayça Ayşin Turan çok pasif kaldı.Cem Davran çok fazla konuştu ve sürekli eski kelimeleri kullanması beni biraz yordu.
Sunucular hakkındaki düşüncelerimden sonra hemen KIRMIZI HALI hakkındaki yorumlarıma geçmek istiyorum.
Kırmızı halı hakkında ilk düşüncem Özge Ulusoy'un kıyafeti.Beyaz çok yakışmış.Kıyafet çok güzel fakat o eldivenleri hiç beğenmedim.Hele o eldivenin üstüne taktığı takılar fenaydı.
Bu arada elbisenin tasarımcısı Hakan Akkayaymış.

Şöyle hemen kısa kısa kim nasıl giyinmiş onlara değinmek istiyorum.
Pantene 2017 yıldızı parlayanlar

Hazal Filiz Küçükköse: Kadife bu yıl çok moda fakat bu elbisenin bence kumaşı değil.Kadife yerine başka bir kumaş olsaydı sanki daha iyi olurdu.
Miray Daner:Elbise çok güzel ama bel bölgesi pek güzel durmamış.Birazcık kilo verse güzel olur sanki.
Melisa Şenolsun:Elbise çok yakışmış.Yırtmaç tam önden değil de yandan olsa daha güzel olurdu.

Acun Ilıcalı&Şeyma Subaşı

Gecede biri ödül aldı biri ödül verdi.Şeyma Subaşı neden en iyi instagrammer /youtuber ödülü verdi onu pek anlayamadım.Kadın kendisi zaten tam bir insta girl.
Neyse ben kıyafetine döneyim.Kıyafetini ben beğendim.Çanta ve elbise uyumu da çok güzel olmuş.

Neslihan Atagül Doğulu


Ben kıyafetini pek beğenmedim açıkçası.Elbise kısa olsaymış daha iyi olurmuş gibi.

Aybüke Pusat


Ben elbisesini beğendim.Gecenin açılışında da harika dans etti.

Merve Boluğur


Siyah ona çok yakışıyor.Elbisesine bayıldım.

Öykü Karayel&Can Bonomo


Öykü Kareyel'in elbisesi de çok hoş.Yırtmaç kısmındaki detay olmasa sanki çok daha güzel olurdu.

Kırmızı Halı dan ufak dedikodular;
 Mehmet Aslantuğ bir projeyle ekranlara geri döneceğini söyledi.Hatta bir senaryo yazıyormuş ve 1-2 ay sonrada belli olacakmış.
Gülben Ergen Cengiz Semercioğluna laf soktu.Cengiz Semercioğlu alkışlarla uğurluyoruz dedi Gülben Ergen de bende sana kırmızı biber süreceğim dedi.
Haluk Leventte 8 yıldır ödül törenine gelmediğini iyi ki geldiğini ve daha geliştiğini söyledi.

Gelelim ÖDÜL TÖRENİNE
Uzun uzun şu şunu aldı bu bunu verdiğinden bahsetmeyeceğim.Fakat şunu da paylaşmak istiyorum.Bir tane ödül veren insanın kalıp bir tane daha ödül vermesi olayını hiç beğenmedim.Ülkede sanatçı mı kalmadı.Gelsin başkası versin.
Ödül törenin en en en güzel yeri Beren Akyüz'ün Cansu Dere'nin elinden en iyi çocuk ödülünü almasıydı.Herkesin gözünde anne dizisi canlandı.

Yılın en iyi şarkısı Beni Çok Sev ile Tarkan'ın oldu.Tarkan süpriz bir şekilde sahneye çıktı.
Ajda Pekkan ,Aleyna Tilki  ve Röya sahne aldı.Muazzez Abacı ve Ferman Akgül de düet yaptı.

Aleyna Tilki en iyi çıkış yapan sanatçı ödülünü aldı.Kıyafetini hiç beğenmedim ne yazık ki.Ama canlı şarkı söylemesi güzel bir durumdu.

En iyi kadın oyuncu bence Aslı Enver değil Serenay Sarıkaya olmalıydı.

Ödüllerin çokta hak edilen insanlara verildiğini düşünmüyorum.Bu yıl herkesin konuştuğu İçerde,fi gibi dizilerin hiç ödül almamış olması da bir tuhaf geldi bana.

Neyse daha fazla ödüllere girmiyorum çünkü hemen hemen her yerde kim hangi ödülü almış bunları göreceksiniz.

Ödül töreni hakkında son bir kaç bir şey söylemem gerekirse eksikleri olan bir ödül töreniydi.
Cem Davran'ın yanına bambaşka bir sunucu olabilirdi.
Müzik adına daha fazla şey olabilirdi dansları olan canlı olan mesela.

Evet benim düşüncelerim bu şekildeydi.Sizde düşüncelerinizi aşağıda yorum kısmına yazabilirsiniz.Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere.
İyi günler!
İyi haftalar!









Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni | 2017 Pantene Altın Kelebek Ödül Töreni | 2017 Reviewed by sena yılmaz on Aralık 11, 2017 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara