ALISVERIS:Kozmetik ve Bakım

Herkese merhabalar!
Kadınlar ve bitmeyen alışverişleri..Biten bir şey varsa o da ürünler.Bende bu bağlamda ihtiyacım dahilinde ufak tefek alışverişler yaptım.Alışveriş yazısını ayın sonunda yazmayı planlıyordum ama her yerde anneler günü indirimi olduğu için belki işinizi yarayan ürünler olabilir diye şimdi yayınlamaya karar verdim.

İlk olarak Yves Rocher den ufak bir alışveriş yaptım.


Ben bu iki ürünü daha önceden kullanmıştım memnun kalmıştım.Bu yüzden bir kere daha kullanmak istedim.
Yıpranmış saçlar için onarıcı şampuan ve saç kremi.Bence ikisi birlikte kullanıldığı zaman işe yarıyor.Hatta saç maskesi de var.Onunla birlikte de kullanılırsa daha da etkili olabilir.
Fiyatı:İkisinin de 24.90Tl
İndirimle 18 Tl ye falan gelir sanırım

Gratisten 2 kere alışveriş yaptım.


Adidasın pembe renkli deodarantı vardı bende bir de mor renkli olanı denemek istedim.Hazır almışken bir de roll on unu aldım.
İkisininde kullandım.Kokuları çok güzel isterseniz bir şans verebilirsiniz.
Roll on unu Fiyatı:8.99 Tl ydi sanırım
Deodarantın Fiyatı:7.90Tl ydi sanırım


Üçünü de daha önceden severek kullanıyordum.İndirim varken de hemen gidip aldım.
Neutrogena nın bu peeling jelini bir ara çok aramıştım ama asla bulamamıştım.Sonunda buldum ve hemen aldım.Sivilcelere inanılmaz iyi geliyor.Yaklaşık 3 yıldır falan bunu kullanıyorum.Bu peeling jel hakkında detaylı bir blog yazı yazacağım zaten.
Listerine ini bir araya kullanıyordum ama sonra kullanmayı bıraktım.Kesinlikle işe yarıyor.Düzenli kullanmaya başladım. 
Colgate şeker asidi dengeleyici diş macununu bana diş doktorum önermişti.Baya bir süre bu diş macunu kullanmıştım sonra farklı diş macunları kullandım ama hiç birinden istediğim sonucu alamadım.Tekrar eski diş macunuma dönmeye karar verdim.
Sadece Peeling Jelin fiyatını hatırlıyorum
 İndirimsiz fiyatı:20 Tl 
İndirimli fiyatı:12.90Tl

Bonus :)


Niveanın  okulda standı vardı.Ordan hediye olarak verdiler.1 haftadır  da kullanıyorum.İlk izlenim olarak gayet bence hoş bir ürün.Ferahlamış hissi veriyor.
Ben buna para vermedim ama fiyatı 13 Tl gibi bir şeydi sanırım.

Mayıs ayının başından beri aldıklarım bu şekildeydi.Alisverisimde ilginizi ceken bir ürün var mı ve bunun hakkinda daha kapsamli bir inceleme istiyorsaniz, lütfen yorumlarda belirtin. Böylece isteklerinize yönelmem daha kolay olur. 

        Öyleyse herkese bol alisverisli bir gün mi dilesem?
Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.

ALISVERIS:Kozmetik ve Bakım ALISVERIS:Kozmetik ve Bakım Reviewed by sena yılmaz on Mayıs 13, 2017 Rating: 5

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Katkıda bulunanlar

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını ...

İzleyicilerim

Bu Blogda Ara